Головна » Файли » МАЙСТЕРНЯ ВЧИТЕЛЯ » ОБДАРОВАНА ДИТИНА

У категорії матеріалів: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Особливості поведінки дітей, що дозволяють вибрати подальші стратегії виховання

ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 753 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 11.02.2015 | Коментарі (0)


ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 453 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 07.02.2014 | Коментарі (0)


ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 2249 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 25.10.2013 | Коментарі (0)

 "То що ж таке обдарованість"? (Калейдоскоп тлумачень)
 
Виявлення обдарованих дітей·Програма спостереження на уроці за здійсненням розвитку мислення учнів (Орієнтовна)·"Шкільні" типи обдарованих·Проблеми обдарованих дітей·Принципи виховання обдарованих дітей·Принципи педагогічної творчості вчителя, реалізація яких сприяє творчому розвитку собистості·Основні напрями виховання обдарованих дітей·Картка обдарованої дитини
ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 798 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 29.09.2013 | Коментарі (0)

Для виявлення обдарованих дітей вчителем фахівці розробили різні шкали. Шкали, створені під керівництвом Дж. Рензуллі, направлені на десять сфер прояву здібностей. Нижче наводяться перші чотири шкали, показники за якими істотні для більшості навчальних програм, призначе¬них для обдарованих школярів.
ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 1105 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 09.03.2013 | Коментарі (0)

Методику розроблено на базі аналогічних методик для юнаків і підлітків.
    Під час вивчення спрямованості інтересів молодших школярів варто враховувати й постійно мати на увазі, що інтереси в більшості дітей цього віку нечітко диференційовані й нестійкі. Але це не може бути причиною відмови від їх вивчення. Без інформації про схильності й інтереси дитини наші заходи можуть бути неадекватними.
ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 1381 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 09.03.2013 | Коментарі (0)

Інструкція. Нижче перераховані 10 сфер, у яких учень може виявити свої таланти. До кожної сфери наведені характеристики. Вам необхідно за нижче запропонованою шкалою оцінити кожну з цих характеристик:
ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 1351 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 09.03.2013 | Коментарі (1)

 Інтелектуально-творчий потенціал особистості (або обдарованість) не може бути зведений тільки до якоїсь однієї характеристики, як це вважалось раніше: «високий коефіцієнт інтелекту», «високий рівень креативності» тощо. Таке розуміння спричиняє і особливе ставлення до виявлення і розвитку обдарованості.
    Але і «мотивація», і «видатні здібності», і «креативність» —глибинні особистісні характеристики, що можуть розглядатись тільки на рівні професійної, практичної психології. Разом з тим їх сукупність становить особистісний потенціал дитини і має безліч проявів у її реальному житті. А ці риси особистості вже помічає не тільки професіонал, а й будь-який зацікавлений дорослий і в першу чергу — педагог.
    Об'єднаємо ці риси у три групи і стисло розглянемо кожну.
ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 982 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 09.03.2013 | Коментарі (0)


ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 658 | Завантаженьк: 320 | Добавил: Ann | Дата: 03.02.2013 | Коментарі (0)

Діти тим талановитіші та розумніші, чим більше можливостей бути талановитими й розумними ми їм надамо, - О. Грединарова

ОБДАРОВАНА ДИТИНА | Просмотров: 1216 | Завантаженьк: 0 | Добавил: lani | Дата: 07.11.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-12
Для випускників школи
НАША АДРЕСА
Україна, Дніпропетровська обл.,
м.Кривий Ріг, 50056,
м-н Сонячний, 1



(0564) 90-55-00, 90-55-46 school_118@ukr.net
ЯК НАС ЗНАЙТИ