Головна » Файли » УВАГА, ПЕРШОКЛАСНИК! » НА ПОРОЗІ ШКОЛИ

Для батьків першокласників про Нову українську школу
17.07.2018, 11:45

ЩО ТАКЕ НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА?

Нова українська школа – це назва реформи загальної середньої освіти, яку зараз реалізовує Міністерство освіти і науки спільно з сотнями вчителів і управлінців з освіти по всій Україні. Нова українська школа – це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної людини. НУШ – це цікава, практикоорієнтована, безпечна і дружня до дитини школа. А для батьків вона – відкрита, чесна і націлена на співпрацю. Саме такими уже 1 вересня 2018 року всі школи країни зустрінуть нових першокласників та їхніх батьків.

ЯК НАВЧАТИМУТЬ ДІТЕЙ

Головна ідея Нової української школи – компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто будуть набувати знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановуватимуть навички. Для НУШ створено новий Стандарт освіти і нові програми.

Компетентність – це динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність. Тобто формується ядро знань, на яке накладатимуться уміння, як користуватись цими знаннями, цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи в професійному та приватному житті.

ЗАКОН “ПРО ОСВІТУ” ЗАКЛАВ ТАКІ КОМПЕТЕНТНОСТІ:

вільне володіння державною мовою

здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами

математична компетентність

компетентності у галузі природничих наук,

техніки і технологій інноваційність

екологічна компетентність

інформаційно-комунікаційна компетентність

навчання упродовж життя

громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей

культурна компетентність

підприємливість та фінансова грамотність.

ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ

У реальному світі немає мононаукових процесів – кожен пов’язаний з різними науками. Аби діти розуміли взаємозв’язки й мали цілісну картинку світу, у початковій школі пропонується інтегрувати (тобто об’єднати) предмети. Це означає, що, наприклад, рослини вивчатимуть не тільки з точки зору ботаніки , а й додаватимуть до цієї теми знання з географії, екології, математики, хімії, мови й літератури.

 

Категорія: НА ПОРОЗІ ШКОЛИ | Додав: lani
Переглядів: 21 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar