Головна » Статті » УЧНІВСЬКА СТОРІНКА

ПОРАДНИК ВЧИТЕЛЯ [4]УВАГА, КОНКУРС! [15]
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ [8]УЧЕНЬ - ПСИХОЛОГ [4]
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ [8]ПРОФОРІЄНТАЦІЯ [6]
У розділі матеріалів: 45
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Головне в житті дитини, яка навчається - це не тільки взаємини з однокласниками, а й з вчителями.

Як реагувати на зауваження та позначки? Як вести себе з викладачем не тільки дитині, а й самим батькам? 


УЧЕНЬ - ПСИХОЛОГ | Переглядів: 1411 | Author: Ольга Амброзяк | Добавил: Angel | Дата: 13.10.2013 | Коментарі (0)

Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи набувають чинності поетапно:
­ у 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2013/14 навчального року;
­ у 6 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/15 навчального року;
­ у 7 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/16 навчального року;
­ у 8 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2016/17 навчального року;
­ у 9 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2017/18 навчального року.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1620 | Author: Ольга Амброзяк | Добавил: Angel | Дата: 09.10.2013 | Коментарі (0)

Положення про проведення районного дитячо-юнацького конкурсу аматорського фільму, комп'ютерної графіки та анімації «Саксаганський район очима дітей-2013»
УВАГА, КОНКУРС! | Переглядів: 680 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 17.09.2013 | Коментарі (0)


ПОРАДНИК ВЧИТЕЛЯ | Переглядів: 969 | Author: Творча група вчителів початкових кл | Добавил: Ann | Дата: 03.02.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ЕТИКИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

При оцінюванні навчальних досягнень з етики враховується:

- рівень оволодіння знаннями про людину та моральні взаємини в суспільстві, основні моральні норми й цінності українського суспільства та людства, правила етикету, правила культури поведінки;

- рівень умінь керуватись у поведінці моральними нормами та цінностями, виявляти дружелюбність, увічливість, повагу й чуйність до інших, толерантність і милосердя;

- рівень оволодіння практичними вміннями та навичками позитивного ставлення й мотивації до застосування моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності українського суспільства та людства в цілому.

Усі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 907 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ЕКОНОМІКИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Відповідно до цілей економічної освіти, оцінюванню підлягають теоретичні знання учнів з основ теорії та вміння використовувати ці знання в повсякденні, а саме: під час аналізу конкретних життєвих ситуацій і прийняття рішення; розв'язання практичних завдань, пов'язаних з економічною діяльністю людини, сім'ї, громади, держави; проведення порівняльного аналізу економічних явищ тощо.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1363 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З КРЕСЛЕННЯ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1514 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

Затверджені Наказом МОН № 371 від 05.05.2008 року

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

До навчальних досягнень учнів з інформатики, які підлягають оцінюванню, належить:

теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп'ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1514 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація. Більшість прийомів поточного оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання й виставляється єдиний тематичний бал. Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів не враховуються.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1928 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

Всеукраїнський інтерактивний учнівський конкурс юних суспільствознавців «Кришталева сова» проводиться з ініціативи Всеукраїнської Спілки викладачів суспільних дисциплін і громадянської освіти з метою підтримки талановитих школярів та популяризації знань з курсів «Я у світі», «Я і Україна», «Громадянська освіта», «Етика», «Християнська етика», «Правознавство». Учасниками заходу можуть бути  учні 3-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Конкурс проводиться в один етап (шкільний) в один день в усіх регіонах України та за єдиними завданнями для кожної вікової категорії.
Лист МОНМС України від  19.12.11 № 1/9-896 «Про проведення Всеукраїнського інтерактивного учнівського  конкурсу  юних суспільствознавців «Кришталева сова»
УВАГА, КОНКУРС! | Переглядів: 1301 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-45