Головна » Статті » УЧНІВСЬКА СТОРІНКА » КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8
Сторінки:

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи набувають чинності поетапно:
­ у 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2013/14 навчального року;
­ у 6 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/15 навчального року;
­ у 7 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/16 навчального року;
­ у 8 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2016/17 навчального року;
­ у 9 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2017/18 навчального року.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1217 | Author: Ольга Амброзяк | Добавил: Angel | Дата: 09.10.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ЕТИКИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

При оцінюванні навчальних досягнень з етики враховується:

- рівень оволодіння знаннями про людину та моральні взаємини в суспільстві, основні моральні норми й цінності українського суспільства та людства, правила етикету, правила культури поведінки;

- рівень умінь керуватись у поведінці моральними нормами та цінностями, виявляти дружелюбність, увічливість, повагу й чуйність до інших, толерантність і милосердя;

- рівень оволодіння практичними вміннями та навичками позитивного ставлення й мотивації до застосування моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності українського суспільства та людства в цілому.

Усі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 685 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ЕКОНОМІКИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Відповідно до цілей економічної освіти, оцінюванню підлягають теоретичні знання учнів з основ теорії та вміння використовувати ці знання в повсякденні, а саме: під час аналізу конкретних життєвих ситуацій і прийняття рішення; розв'язання практичних завдань, пов'язаних з економічною діяльністю людини, сім'ї, громади, держави; проведення порівняльного аналізу економічних явищ тощо.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1009 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З КРЕСЛЕННЯ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1085 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

Затверджені Наказом МОН № 371 від 05.05.2008 року

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

До навчальних досягнень учнів з інформатики, які підлягають оцінюванню, належить:

теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп'ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1080 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація. Більшість прийомів поточного оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання й виставляється єдиний тематичний бал. Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів не враховуються.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1132 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.01.2013 | Коментарі (0)

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З МАТЕМАТИКИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

До навчальних досягнень учнів з математики, які підлягають оцінюванню, належать:

  • теоретичні знання, що стосуються математичних понять, тверджень, теорем, властивостей, ознак, методів та ідей математики;
  • знання, що стосуються способів діяльності, які можна подати у вигляді системи дій (правила, алгоритми);
  • здатність безпосередньо здійснювати уже відомі способи діяльності відповідно до засвоєних правил, алгоритмів (наприклад, виконувати певне тотожне перетворення виразу, розв'язувати рівняння певного виду, виконувати геометричні побудови, досліджувати функцію на монотонність, розв'язувати текстові задачі розглянутих типів тощо);
  • здатність застосовувати набуті знання і вміння для розв'язання навчальних і практичних задач, коли шлях, спосіб такого розв'язання потрібно попередньо визначити (знайти) самому
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1603 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 16.12.2012 | Коментарі (0)

Наказ МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№329 від 13 квітня 2011 року

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 травня 2011 р.
за №566/19304

Про затвердження Критеріїв
оцінювання навчальних досягнень учнів
(вихованців) у системі загальної середньої освіти

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | Переглядів: 1342 | Author: Наталя Кресак | Добавил: lani | Дата: 01.03.2012 | Коментарі (0)

Для випускників школи
НАША АДРЕСА
Україна, Дніпропетровська обл.,
м.Кривий Ріг, 50056,
м-н Сонячний, 1



(0564) 90-55-00, 90-55-46 school_118@ukr.net
ЯК НАС ЗНАЙТИ